ABC- elämäni aakkoset

                          

                                    ABC- elämäni aakkoset

HEIPPA TAAS!

Vihdoin pääsin pitkästä aikaa blogin ääreen kirjoittamaan uuden postauksen. Syy miksi en ole pitkään aikaan kirjoitellut on duunit. Ennen duunia en kerkeä ottaa seuraavaan postaukseen kuvia ja duunin jälkeen on jo pimeää, ettei kuvia kannata enää ottaa.
Tämän seuraavan postauksen idean sain mm. Uinon ja Saijiksen blogista, joten päätin sitten itsekin tehdä postauksen tästä aiheesta.



A- AAMUVIRKKU. Olen huomannut itsestäni sen, että herään aina tosi tosi aikaisin, vaikka mitenkä myöhään olen mennyt nukkumaan edellisenä iltana. Tämä tapa on vain vapaapäivisin :) 

B- BLOGI. Blogit! Blogit on se juttu. Blogien lukeminen on minulle arkipäivää, tykkään lukea tosi paljon toisten blogeja. Blogeista saa paljon inspiraatioita ja vinkkejä vaikka mihinkä.

C- CHRISTINA AGUILERA. Tässä naisessa on paljon kehumisen aiheita. Siis tämän naisen ääni on jotain niin täydellistä. Niin voimakas ja vahva ääni näin valkoihoiseksi naiseksi.
Ja ulkonäkö on niin täydellinen! 

                                      Kuvahaun tulos haulle christina aguilera

D- DUUNIT. Nyt kun opiskelen viimeistä vuotta Savon ammatti- ja aikuisopistossa hotelli,- ravintola- ja cateringalan perustutkintoa ja meillä on vapaavalintaiset jaksot menossa
Joka vapaavalinnaisen jaksossa on TOP-jakso (työssäoppimisjakso),
jolloin meidän pitää etsiä valinnaiseen sopivaa työpaikkaa.
Eli 1. jakso oli kahvilapalvelut, jolloin olin harjoittelujakson Salacavalassa.
2. jakso taas on pikaruokapalvelut ja sen harjoittelun suoritan Inkilänmäen teboililla.

E- ENRIQUE IGLESIAS. Ihanin mies muusikkona mitä tiedän :)
Olen fanittanut Enriqueta nyt jo 5 vuotta.
Olisi unelma joskus nähdä hänet livenä.
Vaikka maailmassa on muitakin hyviä miehiä muusikkoina, mutta Enriqueta ei voita mikään, ainakaan minun mielestäni.

                                             
 F- FITNESS. Tämä asia on minulle tosi läheinen asia elämässäni.
Harrastan kuntosalilla käymistä. Treenaamalla pidän itseni hyvässä kunnossa.
Yritän tavoitella unelmiani tämän asian suhteen.
Sain motivaatiota treenaamiseen muiden perheenjäsenien ansiosta.
Perheellenikin tämä harrastus on heidän arkipäivää.
Äidistäni olen todella ylpeä tämän asian suhteen, sillä äitini osallistui Helsingissä
sportyfeel fitness classics body fitnesskisaan ja tuli 3. sijalle ja esimmäiset kisat oli.

                           

G- GINA RODRIGUEZ. Koska Jane the virgin on yksi suosikki sarjoistani.

H- HAUSKANPITO. Hauskanpidolla meinaan sitä, että silloin tällöin käydään porukalla parilla lasillisella ja vähän käydään tanssahtelemassa.

I- ILLANVIETOLLA tarkoitan rauhallista koti-iltaa ystävien kesken pelaten korttia tai katsomalla leffoja herkkujen kera.


J- JENNI. Jennistä on tullut minulle tosi läheinen ystävä ja ollaan tunnettu jo vähän yli 2-vuotta.
 Jennin kanssa voin jakaa sekä hyvät että huonotkin asiat.
 Tuemme toisiamme parhaamme  mukaan huonoina että vaikeina aikoina.
 Jenni on parasta, mitä minulle on tapahtunut ja olen ylpeä siitä,
 että olen löytänyt niin ihanan ystävän.



K- KAHVI. Ilman kahvia en voisi lähteä minnekkään. Kahvi on se joka auttaa minut heräämään ja  jaksamaan koko päivän. Juon kahvia aivan liikaa.
 Olen niin addiktoitunu kahviin, että  sitä on pakko olla.
 En pärjäisi ilman kahvia!!





L- LAISKUUS. Laiskuus iskee minulle joka päivä, mutta jotenkin yritän saada itseni laiskuuden pauloista pois.
 Olen tosi laiska joidenkin asioiden suhteen, kuten esim tiskaamiseen.

M- MEIKIT. Meikkejä ei voi olla koskaan liikaa! Tykkään todella paljon meikkaamisesta. Etsin ja    haen inspiraatioita ja vinkkejä meikkaamiseen joka puolelta esim toisten blogeista, we heart it:stä ja youtubesta. Tässä kuvassa ei ole todellakaan minun kaikki meikit.
 Päätin vain kuvata ne, mitä minä käytän päivittäin.



N- NETFLIX. Vietän suurimman osan vapaa-ajastani katsomalla netflixistä sarjoja tai leffoja. Tällä hetkellä sarjoja mitä seuraan on mm. Orange is the new black, Bel-Airin Prinssi, Sons of anarchy ja the get down. Jos teillä on jotain sarjoja mitä kannattaa katsoa, niin suositelkaa ihmeessä.

O- OMA KOTI. Paikka, jossa saa olla rauhassa. Omassa kodissa oma päätösvalta. Oman kodin saa sisustaa miten itse haluaa, eikä tarvitse kuunnella toisten mielipiteitä siitä, miten kannattaa sisustaa
ja mistä. Itse olen pikkutarkka sisustamisen suhteen. Kodin pitää näyttää siltä, miltä sen haluaa näyttävän.

P- POSTI. Postista on tullut minulle vakio paikka. Välillä tulee kauhea verkkokauppa-addiktio.
 Nyt on tullut tilailtua kaikkea itselleen ja kodin sisustusta varten


Q-QQQ


R- RUOKA. Ruoka on tosi lähellä sydäntäni. Tykkään tehdä paljon ruokaa ja etsiä netistä tai ruokablogeista ideoita, jos itse ei keksi mitä tekisi ruoaksi.


S- SISUSTUS. Rakastan ylikaiken sisustamista. Olen liian pikkutarkka sisustamisen suhteen. Sisustuksen pitää olla sellainen, mistä itse tykkää ja sisustamisen kohde on paljon viihtyisämpi tila, kun se on sisustettu haluamallaan tavalla.
Tässä kuva esimerkiksi vaate-ja meikkinurkkauksesta.



T- TEE. Rakastan juoda teetä aina iltaisin pari kuppia. Lemppari teenä minulla on
yellow label tea ja green sitrus tea.


U- ULKOILU. Kuntosalin lisäksi tykkään käydä lenkkeilemässä.
 Lenkkeilyn aikana saa mukavasti raikasta ilmaa ja paljon energiaa.


V- VALOISAT SÄÄT. Valoisalla säällä tykkään ottaa paljon kuvia, sillä nyt syksyllä saa vai hetken 
nauttia valoisasta säästä. Kun aijon ottaa hyviä kuvia postauksia varten, joudun heräämään
ajoissa, että kerkeän kuvat ottamaan valoisaan aikaan.



W- WEEKEND FESTIVAL. Kesän kohokohdat ovat festivaalit.
 Kesällä kerkesin käydä kaverini kanssa vain weekendeillä,
 mutta olin tyytyväinen, että pääsin edes weekend festivaaleille.
                                                 


X- XD



Y- YOUTUBE. Youtubessa voin viettää vapaa-ajasta hyvinkin tunnista toiseen.
 Katson yleensä minua kiinnostavien tubettajien videoita.


Z- ZERO. CocaCola zero on se juttu.



Å- Å. Tähän kirjaimeen on mahdotonta keksiä mitään.



Ä- ÄITI. Äiti on tärkein ihminen elämässäni, mitä voi vain olla.
 Äiti on se joka on minun tukena missä asiassa tahansa.



Ö- ÖÖ.




                                             








Kommentit

Suositut tekstit