10 outoa faktaa minusta

Tässä se nyt on! Outoja faktoja minusta. Pyysin kavereitani ja sukulaisia kertomaan minusta faktoja ja tässä ne ovat.
Kaikkea en kehdannut laittaa tähän postaukseen, mutta jotain ainakin.
Joten eiköhän lähdetä lukemaan, mitä kaikkea minusta on kerrottu :).



1. Puhun itseni kanssa. Siis olen huomannut ja kaverikin on huomauttanut minua tästä asiasta, että puhun itseni kanssa ja vieläpä kaverinkin puolesta. Tästä tavasta olisi hyvä päästä eroon! Tavoistaan on vain hankala päästä eroon :).

2. Ai-tapa. Tämä piirre minussa näkyy joka ikinen päivä, eli jos mikä tahansa esine kolahtaa, osuu tai tippuu johonkin, niin sanon ai tai jos itseäni kolautan johonkin sanon ai, vaikka se ei satu. Itseasiassa minun serkullakin on tämä vaiva 😅

3. Nauran paljon. Minulla ei ole koskaan sellaista päivää ettenkö nauraisi. Joka päivä sattuu ja tapahtuu, mille on syytä nauraa 😃 Ainakin parhaan ystäväni ja serkkuni kanssa nauramme tosi tosi paljon, niin että itkettää ja vatsalihaksiin sattuu. Joskus en voi edes katsoa esim kaveriin päin, koska alkaa naurattaa niin paljon. Tätä on tapahtunut useasti koulussa tunnilla, kun muut luokkalaiset ovat ihan hiljaa ja yhtäkkiä alkaa kuulumaa jotain ''hirnumista'' 😅

4. Siivoushullu. Minä siis todellakin tykkään siivota ja sisustaa kotia. Siivoan koko asunnon läpi noin viisi kertaa viikossa. Siivoamisessa kuitenkin inhoan tiskausta ylikaiken. Jos huomaan jonkun sotkevan esim pyyhkimällä leivänmurusia lattialle tai ylipäätänsä murustelee, niin siitä ei hyvää seuraa. Minä kyllä itsekkin osaan sotkea heti siivoamisen jälkeen. Esimerkiksi kun tulen kotiin, puran oman laukkuni suoraan lattialle. Tästä tavasta pitäisi päästä eroon.
Olen myös joskus unissani syytellyt serkkuani siitä, että se on tuonut ison kasan hiekkaa sisälle ja käsken hänen siivoamaan omat jälkensä 😆

5. Puhelinaddikti. Tämä yleisin tapa on varmasti kaikilla, ettei voi irtautua puhelimestaan edes hetkeksikään. Kun olen selaillut kaikki sosiaaliset mediat, niin silti pitää olla puhelimella.

6. Vahingoniloinen. Jos joku kolauttaa itsensä/kaatuu tai satuttaa jotenkin itsensä tai minä, niin nauran sille asialle tosi kauan ihan hikisenä, eikä siitä tule loppua millään 😅. Mutta, jos huomaan ettei se toisen mielestä ollutkaan hauskaa, niin sitä nauramista on vaikea lopettaa.

7. Shoppailuaddikti. Siis minä en voi vastustaa shoppailua millään! Silloin kun on rahaa, niin menen heti ostelemaan itselleni kaikkea. Teen myös heräteostoksia ja joskus kadun sitä. Minulla menee liikaa rahaa vaatteisiin ja meikkeihin. Olen hamstrannut viime aikoina paljon Nyx:in sävyttäviä huulivoiteita ja huulten rajauskyniä.

8. Kahvin ja suklaan suurkuluttaja. Suklaata ei voi mitkään sipsit tai mitkään hedelmäkarkit voittaa, koska suklaa on maailman parasta herkkua. Tykkään kyllä syödä sipsiäkin, mutta suklaa on se ykkös herkku. Sitten kahvi, sitä on pakko saada pitkin päivää, muuten päivästä ei tule mitään. Ennen olin sitä mieltä, etten ikinä tule juomaan kahvia tai jos alan juomaan kahvia, niin siinä pitää olla paljon sokeria. Nyt sitä ollaa tässä tilanteessa, että kahvia menee päivässä ainakin 4 kuppia ja vähällä sokerilla. Silloin tällöin tykkään juoda kahvin ilman sokeriakin.

9. Matkijanärhi. Aina kun serkku tulee minun luo kylään ja jos näen kivoja vaatteita, niin minun on pakko saada samanlainen vaatekappale 😊. Otan tosi paljon muilta asuinspiraatioita.

10. Suutun helposti. Jos joku juttu ei onnistu tai netti ei toimi, niin minulla menee hermot siihen tai jos joku häiritsee jollakin tapaa. Kuitenkaan en ole pitkävihainen ihminen.


Kommentit

Suositut tekstit