Meikkejä sivulta Pretty.fi

Heippa vaan kaikille! Näin kauniina maanantaiaamuna haluan esitellä muutamia tuotteita mitä olen tilannut Pretty.fi -sivulta. Meikkejä ei siis voi ikinä olla liikaa 😍 Rakastan meikkejä ja meikkaamista ylikaiken. Meikkaus on intohimoni! Minulle on vielä tulossa paketti, missä on ylläri ylläri kasa meikkejä. Ne te sitten näette myöhemmin 😊
Mutta, eiköhän mennä kurkkaamaan, mitä tuotteita olen oikein tilannut!


Ensimmäisinä tuotteina ovat Catrice All Matt Plus Shine Control Make Up meikkivoide sävyssä 010 Light beige. Hinta tuotteelle on 7,49€.
Seuraavaksi on Maybelline Fit Me peiteväri sävyssä 15 Fair. Hinta tuotteelle on 8,90€. Tämä on minun yksi luottotuotteista.
















Seuraavina tuotteina on W7 Cover Chameleon Anti Redness Corrector korjausväri, joka peittää punoittavat kohdat kasvoilta. Hinta tuotteelle on 4,90€.
Sitten kaikille varmasti tuttu Nyx:in Peiteväri tummille silmänalusille. Minulla on tämä tuote sävyssä DCCO02 Light.















Siveltimiäkään ei voi olla liikaa. Kaksi uutta tulokasta ovat BeautyUk:n rajaussivellin (BE 2180/11) sekä Real Techniques:in luomivärisivellin ( REAL 1404)


Tässäpä nyt oli pieni esittely uutuustuotteistani. Nyt se ois ensi kertaan heips!

Kommentit

Suositut tekstit